Často kladené otázky

Informácie o výrobkoch a objednávkach

Naše výrobky odporúčame umývať ručne.

Nesprávnym umývaním v umývačke riadu môže dôjsť k trvalému poškodeniu tovaru ( tzv. zadymeniu, ktoré už nie je možné odstrániť).

Samozrejme, veľmi radi.
Kľudne sa na nás obráťte v správe na sociálnych sieťach:
Facebook
Instagram
emailom na: leskova@fister.sk

Radi Vám tovar odfotíme aj v inom uhle, poradíme čo by sa mohlo hodiť  obdarovanému či spoločne nájdeme ten najkrajší kúsok práve pre Vás.

Naše výrobky sú tým najvhodnejším darom. Práve preto ponúkame možnosť objednať si v košíku v kolónke ,,Spracovať objednávku ako darček“ venovanie. Venovanie vám ručne napíšeme na darčekovú kartičku podľa Vášho zadania.
Do balíka samozrejme nepriložíme faktúru, ale pošleme Vám ju na email zadaný v objednávke.

Objednávku môžete zmeniť alebo úplne zrušiť odoslaním vašej požiadavky spolu s číslom objednávky na email: objednavky@fister.sk .

Prosíme tak urobiť v čo najkratšom čase, keďže sa snažíme naše objednávky vybavovať čo najpromptnejšie a tovar tak už môže byť na ceste k Vám.

Možnosti platby

Pri nákupe cez eshop môžete platiť týmito spôsobmi:

  • Platba kartou
  • Platba na účet SK44 0900 0000 0051 7985 7217 (prosím uveďte ako variabilný symbol číslo objednávky)
  • Dobierkou (+1€)

Na predajni je možné platiť:

  • v hotovosti
  • kartou Visa, MasterCard.

Poštovné a balné

Jednotná cena poštovného a balného na územie Slovenskej republiky je 6€.

Ak však nakúpite nad 250€, poštovné a balné neplatíte.

Máme skúsenosti so zasielaním tovaru do zahraničia a aj leteckou dopravou.

Cena poštovného a balného do zahraničia sa individuálne naceňuje podľa váhy balíka a cieľovej doručovacej destinácie. Pre odoslanie balíka do zahraničia je nutné objednávku uhradiť platbou kartou alebo priamo na účet ešte pred jej odoslaním. Ak je tovar skladom a prijali sme platbu, tovar odosielame do 2 pracovných dní.

Potrebujete vedieť cenu poštovného a balného ešte pred ukončením objednávky?
Napíšte nám prosím email na: objednavky@fister.sk so zoznamom vecí, ktoré v objednávke budú (kvoli váhe celého balíka) a názov krajiny, do ktorej balík potrebujete zaslať. Objednávku Vám odvážime a zistíme náklady na jej odoslanie.

Ak ste svoju objednávku už odoslali a uhradili aj platbu online, ozveme sa Vám emailom alebo telefonicky, aby sme Vás informovali akú sumu za poštovné a balné do zahraničia je nutné dodatočne uhradiť.

Kontakt

Stále máte nezodpovedané otázky?