Informácie o výrobkoch a objednávkach
Ako môžem umývať vaše výrobky?
Naše výrobky odporúčame umývať ručne.
Nesprávnym umývaním v umývačke riadu môže dôjsť k trvalému poškodeniu tovaru ( tzv. zadymeniu, ktoré už nie je možné odstrániť).
Ako môžem zmeniť alebo zrušiť svoju objednávku?
Objednávku môžete zmeniť alebo úplne zrušiť odoslaním vašej požiadavky spolu s číslom objednávky na email: objednavky@fister.sk .
Prosíme tak urobiť v čo najkratšom čase, keďže sa snažíme naše objednávky vybavovať čo najpromptnejšie a tovar tak už môže byť na ceste k Vám.
Kedy môžem prevziať svoju objednávku s osobným odberom?
Všetky výrobky na eshope sú skladom na našej predajni v Poprade.
Vašu objednávku si teda môžete prevziať kedykoľvek počas našich otváracích hodín (Po-Pia 8:00-16:00)
Možnosti platby
Aké možnosti platby ponúkate pri nákupe cez eshop?
Pri nákupe cez eshop môžete platiť týmito spôsobmi:
- Platba kartou
- Platba na účet SK44 0900 0000 0051 7985 7217 (prosím uveďte ako variabilný symbol číslo objednávky, príp. vaše meno a priezvisko)
- Dobierkou (+2,50€)
Ako môžem platiť na predajni?
Na predajni je možné platiť:
- v hotovosti
- kartou Visa, MasterCard.
Poštovné a balné
Aká je cena poštovného a balného na Slovensko?
Packeta – doručenie na adresu 6,5 €.
Packeta – doručenie na výdajné miesto 5 €.
Môžem si tovar objednať aj do zahraničia?
Máme dlhoročné skúsenosti so zasielaním tovaru do zahraničia, preto sa nemusíte obávať. Stačí si iba vybrať v časti “Objednávka & Platba” doručenie do zahraničia a zadať adresu.
Aká je cena poštovného a balného do zahraničia?
Cena poštovného a balného do zahraničia sa individuálne naceňuje podľa váhy balíka a cieľovej doručovacej destinácie. Jednotné poštovné uvedené na eshope je 38€. Pre odoslanie balíka do zahraničia je nutné objednávku uhradiť platbou kartou alebo priamo na účet ešte pred jej odoslaním. Ak je tovar skladom a prijali sme platbu, tovar odosielame do 2 pracovných dní.
Potrebujete vedieť cenu poštovného a balného ešte pred ukončením objednávky?
Napíšte nám prosím email na: objednavky@fister.sk so zoznamom vecí, ktoré v objednávke budú (kvoli váhe celého balíka) a názov krajiny, do ktorej balík potrebujete zaslať. Objednávku Vám odvážime a zistíme náklady na jej odoslanie.
Ak ste svoju objednávku už odoslali a uhradili aj platbu online, ozveme sa Vám emailom alebo telefonicky, aby sme Vás informovali akú sumu za poštovné a balné do zahraničia je nutné dodatočne uhradiť.